Ghid practic de distracție pentru copii și părinți în București

Postul Boomerang se rebranduieste

1
Postul Boomerang se rebranduieste
Turner Broadcasti relanseaza postul de televiziune Boomerang, al doilea brand major pentru copii din portofoliul companiei. Postul de televiziune se va adresa copiilor si va incuraja familiile sa urmareasca impreuna programele, care vor contine atat desene animate clasice, cat si contemporane.

Anuntul a fost facut de Gerhard Zeiler, presedintele Turner Broadcasting System International Inc, si de Christina Miller, presedinte si director general Cartoon Network, Boomerang si Adult Swim (SUA).
Pornind de la cea mai vasta arhiva de animatie din lume – din care fac parte productiile Warner Bros, Hanna-Barbera, Cartoon Network si MGM -  programele Boomerang se vor axa pe desenele animate clasice precum „Tom si Jerry”, „Looney Tunes”, „Fetitele Powerpuff” sau „Scooby-Doo”. Alaturi de acestea, Boomerang va difuza o intreaga serie de noi animatii contemporane produse de studiouri din toata lumea. De asemenea, postul de televiziune va difuza pentru prima data continut original exclusiv in cele treisprezece tari in care este prezent.
„Relansarea Boomerang drept cel de-al doilea post de televiziune pentru copii reprezentativ din portofoliul nostru este dovada aprecierii de care se bucura la nivel mondial”, a spus Zeiler. „Suntem extrem de mandri sa asistam la trecerea acestei televiziuni intr-o noua etapa a existentei sale – avand acum un nou aspect si un nou aer care ii confirma calitatea si contemporaneitatea. Acest fapt reprezinta un pas inainte in strategia noastra de a construi mai departe pentru succesul retelei nostre internationale de televiziuni dedicate copiilor”, a precizat Gerhard Zeiler.
Christina Miller a subliniat ca „postul de televiziune Boomerang a fost intotdeauna o televiziune pentru toate varstele, apreciata de toate generatiile. Vedem acest lucru ca pe o oportunitate unica de a redefini nu numai experienta de a urmari desene animate in familie, dar si expansiunea la nivel mondial a portofoliului nostru dedicat copiilor si plasarea acestuia pe toate platformele, alaturi de Cartoon Network.”
Dincolo de prezenta sa in mai mult de 250 de milioane de case, Boomerang va veni cu platforme digitale si mobile noi. Postul de televiziune va beneficia inclusiv o varianta imbunatatita a website-ului, care sa ofere vizitatorilor o experienta completa prin activitati unice, jocuri si continut nou. Fanii mai tineri se vor putea bucura de jocuri gratuite adecvate varstei, in timp ce utilizatorii mai in varsta pot afla mai multe despre serialele si personajele lor preferate.

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
Inapoi sus