Prin această inițiativă, Cărturești oferă vizitatorilor Veranda Mall ocazia de a cumpăra diverse cărți la preț redus. Pentru a beneficia de discount, aceștia sunt invitați să fotografieze stâlpul cu titlul pe care doresc să îl citească și să prezinte poza librarilor din Cărturești Veranda Mall.
Campania celebrează bucuria lecturii și starea de bine pe care o oferă cărțile
Clienții Veranda Mall vor întâlni prin spațiul comercial citate din cărți celebre care au scopul de a transmite starea de bine resimțită în timpul lecturilor. Transformarea parcării subterane completează conceptul campaniei, prin care orașul devine sală de lectură, iar librăria, anticamera culturală a spațiului urban.
„Anul trecut a adus multe schimbări în viețile noastre, am pierdut multe dintre lucrurile dragi de până atunci, dar ne-a ajutat și să redescoperim sau să întărim obiceiurile bune cum ar fi lectura. Ne-am bucurat că partenerilor noștri de la Veranda Mall le-a plăcut ideea campaniei, le mulțumim că ni s-au alăturat în acest demers și ne-au ajutat să transformăm un loc utilitar din oraș, cum ar fi o parcare, într-o invitație la lectură”, a declarat Iulia Teliban, Marketing Manager Cărturești.
Bucuria lecturii în cartierul Obor
Campania vine în continuarea demersului Cărturești de a duce cartea în viața de zi cu zi, dar și al Veranda Mall de a se implica activ în dezvoltarea comunității din cartierul Obor.
La deschiderea Veranda Mall, timp de o săptămână, Cărturești a ieșit cu o tarabă în piața Obor, unde a vândut cărți, în compania vânzătorilor de fructe și legume.
„Într-o perioadă plină de provocări pentru noi toți, prietenii și partenerii de la Cărturești au venit către noi cu o inițiativă de a transforma un spațiu căruia puțini oameni îi acordă atenție, într-un loc viu și plin de imaginație. Credem că anul 2020 i-a ajutat pe mulți să redescopere lectura și vrem să îi ajutăm pe partenerii de la Cărturești să ducă mai departe acest obicei, oferindu-le tot suportul necesar în demersurile creative și inedite pe care le-au arătat de-a lungul timpului”, a declarat Oana Boiangiu, Senior Marketing Coordinator Veranda Mall.
Perioada de desfășurare a campaniei de promovare a lecturii în Veranda Mall este 5 aprilie – 5 iunie 2021.